Ενδοσχολική Επιμόρφωση εκπ/κών

Στις 17 Νοεμβρίου τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας συμμετείχαν σε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: “Πρώτες Βοήθειες”. Η εισηγήτρια κ. Μπακάλη Αλεξάνδρα, νοσηλεύτρια του Γεν.Νοσοκομείου Δράμας – Εκπαιδεύτρια Πρώτων Βοηθειών της Rescue Training International μας παρουσίασε πρώτες βοήθειες κυρίως για παιδιά όπως ΚΑΡΠΑ και χρήση απινιδωτή, πνιγμονή, επιληπτικές κρίσεις, αναφυλαξία κ.ά. Στόχος είναι η υψηλότερη δυνατή ασφάλεια για τους μαθητές, τις μαθήτριες και όλο το προσωπικό, γιατί η σωστή γνώση σώζει ζωές.

Ένα θερμό “Ευχαριστώ” στην κ. Μπακάλη από τη Διευθύντρια και τα μέλη Συλλόγου Διδασκόντων για την πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη εισήγηση-επιμόρφωση!

Ίσως σας ενδιαφέρουν…